Dylemat: „Postawić na Konsekwencję i wyrazistość, czy elastyczność i dopasowanie?”

Interaktywne i angażujące Uczestników zderzenie dwóch podejść:

Podejście I – siła brandu i wyrazistych skojarzeń – analiza przykładowych marek, zarówno produktów jak i wybranych osób. Wyłonienie i wspólne wypracowanie korzyści wynikających z silnego brandu Menedżera oraz wypracowanie działań budujących oraz rujnujących brand Menedżera – praca w podzespołach.

Podejście II – Zmienność i dynamika rzeczywistości i biznesu wymaga elastyczności i dopasowania działań Menedżerów, zarówno do sytuacji jak i do ludzi. Prezentacja przykładów skutecznych działań Menedżerskich. Analiza macierzy potencjału Pracownika. W pełni kontrolowana „schizofrenia menedżerska” jako skuteczny i dojrzały sposób zarządzania i dbałości o efekty biznesowe.

Follow Up Starcia – Karta Indywidualnych Inspiracji – Czas i przestrzeń dla Uczestników, praca w podgrupach i praca indywidualna.

Zobacz pozostałe dylematy


Podziel się