Na dzisiejszym rynku sam produkt to już za mało. To nie są czasy, kiedy wystarczyło umiejętnie operować korzyściami, aby efektywnie sprzedawać. W obecnych warunkach handlowiec powinien umieć wpływać na wyniki sprzedaży poprzez umiejętne budowanie swojego Indywidualnego Wizerunku. Personal Brand, który pozwoli mu wyróżnić się spośród konkurencji oraz zbuduje trwałe relacje z Klientami. Podczas tego energetycznego i tętniącego przykładami warsztatu, proponujemy uczestnikom interaktywną podróż podczas której odpowiemy na pytania:

  • Czym chcesz się różnić od innych handlowców (w tym przedstawicieli bezpośredniej i pośredniej konkurencji) odwiedzających danego Klienta?
  • Co takiego Twoi Klienci mają opowiadać innym Klientom, wspominając współpracę z Tobą?
  • W jaki sposób nie „przedobrzyć” z budowaniem indywidualnego brandu? Jak być jednocześnie rozpoznawalnym, konsekwentnym, ale też wiarygodnym?

Podziel się