Generowanie efektu WOW nie jest tylko efektem tego, co ludzie robią. To jest efekt czegoś, co JEST W LUDZIACH, coś, co jest widoczne we wszystkich dziedzinach ich życia – w tym, jak się odnoszą do klientów, współpracowników, rodziny i sąsiadów. Najwyższa klasa w pracy z Klientami to nie tylko to, co im dostarczają pracownicy firmy. To przede wszystkim to, kim autentycznie Ci pracownicy są.

Podczas szkolenia uczestnicy znajdą odpowiedzi na takie pytania jak:

  • W jaki sposób prawidłowa praca na emocjach wpływa na moje życie osobiste i wykonywane obowiązki w pracy?
  • W jaki sposób „rozmrozić” klienta, a także jak zbudować ciepłą, pozytywną z nim relację?
  • W jaki sposób mogę wpływać pozytywnie na własne emocje?

Jak umiejętnie rozpoznać emocje u klientów i za pomocą jakich technik budować efekt WOW?


Podziel się