Morgan Stanley był jednym z największych najemców wież WTC, zajmując 22 piętra w biurowcu, a Rick Rescorla, dyrektor ds. bezpieczeństwa uporczywie zmuszał pracowników banku do ćwiczeń… Ludzie nie znosili, kiedy ten natrętny gość po raz kolejny zmuszał ich do odrywania się od biurek i zbiegania dwójkami po schodach. Jednak dzięki tej obsesji, a właściwie upartemu trzymaniu się przez Rescorlę nawyku ciągłego prowadzenia ćwiczeń ewakuacyjnych ponad 2500 pracowników banku w ciągu 14 krytycznych minut między uderzeniem samolotu, a zawaleniem się wieży WTC, bezpiecznie opuściło biurowiec.

Dlaczego mówimy w tym miejscu o Rescorli? Bo w jego historii niezwykle ważnym hasłem jest: NAWYK W DZIAŁANIU. Większość menedżerów ma pełne plecaki technik do motywowania, delegowania, feedbackowania, itp., a w codziennym działaniu wciąż w ponad 80% przypadków tak trudne jest dowiezienie tematów, utrzymanie zmian, wprowadzenie w życie nowych ustaleń, strategii, planów… Dlatego czas zmienić podejście: zamiast do upadłego ćwiczyć kolejne elementy menedżerskiego ABC, trzeba nauczyć liderów konkretnego sposobu myślenia i działania: myślenia nawykiem, działania nawykiem.

Dzięki warsztatowi MOC NAWYKU. MOC MENEDŻERA dowiesz się i poczujesz:

  • Jak skutecznie wszywać zmiany w rytm życia organizacji?
  • Jak Ty, menedżer możesz stać się zawiadowcą dobrych nawyków w zespole i w organizacji?
  • Jakie nawyki tworzą Ciebie i jak podchodzisz do zmiany nawyków?
  • Jak budować właściwe nawyki menedżerskie?
  • Jak nie popaść w syndrom postanowień noworocznych?
  • Jak przełamywać opory w zmianie nawyków na poziomie zespołu i organizacji?

Przeczytaj: Nawyki, które nas tworzą


Podziel się