To nie są dobre czasy dla… sprzedawców.
Setki produktów, dziesiątki pomysłów, algorytmów i panaceów odpowiadających na „pierwszy rzut oka” naszym potrzebom sprawił, że gubimy się w tym wszystkim. Nie wystarczy więc już czarowanie „językiem korzyści”, jeśli klient nie poczuje, że produkt jest dopasowany do jego specyficznej sytuacji. Dzisiejszy klient co raz „głośniej” komunikuje swoje potrzeby i oczekuje, aby go wysłuchano. Oczekuje rzetelnego wsparcia w znalezieniu najlepszego dla niego rozwiązania.
Dzisiejszy rynek, to są dobre czasy dla… doradców.

Podczas warsztatu mówimy m.in.:
• Jak realizować cele sprzedażowe poprzez wspieranie biznesu Klienta?
• Jakich działań w stosunku do klientów należy unikać a na jakie stawiać?
• Jak wzbudzać autentyczne zainteresowanie Klienta naszą ofertą?
• Jak dostosowywać rozwiązania do sytuacji biznesowej Klientów?


Podziel się