“Po kilkunastu miesiącach ludzie nie będą pamiętali, co im mówiłeś, ale będą doskonale pamiętali, jak się przy tobie czuli…”

Zdrowe relacje w biznesie nie ograniczają się tylko do zaufania w kwestiach jakości, kompetencji, terminowości itd. To także wyjście na przeciw zwykłym potrzebom klienta jako człowieka. Jednak żaden z handlowców nie powinien zapominać o tym, że mówimy o relacjach biznesowych, a nie koleżeńskich. A to wiąże się z budowaniem właściwej atmosfery partnerskiej współpracy. I tu, zaczynają się „schody” dla tych na nas, którzy chcą przejść z poziomu „lubimy się” na poziom „efektywnie współpracujemy”.

Podczas warsztatu mówimy m.in.:
• Jak zwiększyć poziom atrakcyjności i wiarygodności w oczach Klientów?
• Jak przełożyć sympatyczną atmosferę na efekty biznesowe?
• Jak unikać klasycznych pułapek relacyjnych?
• Jak utrzymywać dobre relacje, pomimo trudnych sytuacji biznesowych?


Podziel się