45 procent młodych doświadczyło w internecie zdarzenia, które wpłynęło na zmianę ich stosunku do marki (bez względu czy była to zmiana pozytywna czy negatywna). Internet w większym stopniu wpływa na zmiany postaw wśród mężczyzn (51 procent) niż kobiet (40 procent). W zdecydowanej większości to zdarzenie przełożyło się na postawę zakupową (69 procent osób).

41,6 procent młodych dokonało swojego pierwszego zakupu marki pod wpływem internetu. Takiego zakupu częściej dokonali młodzi mężczyźni (47,8 procent) oraz osoby w wieku 19-24 lata (53 procent).

64 procent młodych osób rozmawia w internecie ze znajomymi o markach. 55 procent dzieli się swoimi opiniami na stronach internetowych, a 42 procent młodych wyraża swoje zdanie na profilach marek i firm w serwisach społecznościowych.

Źródło: Ad-Vice Sp. z o.o. – Raport Digital Young 2011


Podziel się