Bernie Ecclestone, prezes Formula One Management i Formula One Administration, czyli faktyczny szef Formuły 1, został pod koniec listopada 2010 roku napadnięty w Londynie. Miliarderowi skradziono kosztowności o wartości 200 tys. GBP, w tym drogi szwajcarski zegarek Hublot.

Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Zasada ta obowiązuje na pewno w marketingowym umyśle Anglika.

Dwa tygodnie po napaści w prestiżowych dziennikach „Financial Times” i „International Herald Tribune” marka zegarków wykupiła miejsce na reklamę, na której widoczny jest sam Bernie Ecclestone tuż po wyjściu ze szpitala. Całość zdobi cytat samego poszkodowanego: „Zobacz, co ludzie zrobią dla Hublota”.

Podobno to sam Bernie Ecclestone wysłał prezesowi Hublota zdjęcie z takim komentarzem. Obaj panowie postanowili pomysł szybko wykorzystać w reklamie.
Reklama pojawiła się w gazetach jednorazowo. Pod cytatem i podpisem szefa F1 umieszczono jeszcze napis informujący, że „Hublot potępia wszelkie formy przemocy i rasizmu”.

Źródło: Puls Biznesu


Podziel się