Labirynt emocji & Mapa zachowań

Jak odczytywać reakcje i zachowania podwładnych?

Stres i obecne komplikacje zwiększają napięcia, wypalają, a jednocześnie wymagają od nas niełatwych decyzji i podejmowania trudnych, emocjonalnych tematów.

„Słuchaj szeptów, a nie będziesz musiał znosić krzyków”. To czirokeskie powiedzenie jest esencją podejścia do trudnych rozmów, angażujących emocje, czy prowadzonych w konfliktowych sytuacjach. W momencie rozpoczęcia rozmowy każda ze stron ma określone potrzeby, oczekiwania, emocje i doświadczenia z nią związane. Im bardziej rozmówcy różnią się w tych aspektach, tym większym wyzwaniem staje się uzyskanie rozwiązania satysfakcjonującego obie strony.

 

Jakie ukryte mechanizmy utrudniają porozumienie?

Na co zwrócić szczególną uwagę?

Jak radzić sobie z myślami-zapalnikami?

Jakie maski zakładamy w trudnych sytuacjach?

Jak nie dać się zwieść firmowej mimikrze?

Do czego służą emocjonalne transakcje w życiu zawodowym?

Jakim językiem mówią kobiety, a jakim mężczyźni i jakie są efekty tych różnic?

Jak poradzić sobie z powszechną niezdolnością do słuchania?

W jaki sposób myślenie tunelowe może wpłynąć na efekt rozmowy?

Na te i inne pytania związane z psychologicznym zapleczem trudnych rozmów odpowiemy w czasie dynamicznych, interaktywnych warsztatów.

Szkolenie dostępne jest w 6-godzinnej wersji stacjonarnej bądź 3,5-godzinnej wersji online.

Jeśli wolisz zadzwonić niż pisać, zapraszamy do kontaktu!

Joanna Wojewnik 602 206 229, Jakub Banasiak 504 024 455


Podziel się