„Nie mam żadnych talentów prócz namiętnej ciekawości.” – Albert Einstein
skorzystaj z naszych doświadczeń i pomysłów w realizacji Dni Inspiracji.
Inspiration Day świetnie sprawdza się: gdy zmienia się sytuacja wewnątrz firmy bądź na rynku, gdy trzeba zmienić własne podejście, gdy pracownicy potrzebują nowego spojrzenia, gdy trzeba zwrócić uwagę na bardzo istotny a nie zauważany wcześniej obszar.
W zależności od skali wydarzenia proponujemy od trzech do sześciu tematów warsztatów. Uczestnicy, korzystając ze specjalnie przygotowanej aplikacji, zapisują się jeszcze przed „Dniem Inspiracji” na wybrane przez siebie, szczególnie ważne dla nich tematy.
Główny cel: zainspirowanie i zmotywowanie pracowników do wzięcia odpowiedzialności za własny rozwój
Branża: Farmaceutyczna
Uczestnicy: 90 osób
Główny cel: Zainspirowanie menedżerów do budowania prawdziwej kultury pracy zespołowej i kooperacji ponad silosami.
Branża: Finansowa
Uczestnicy: 120 osób
Główny cel: zainspirowanie pracowników, na co postawić i o co zadbać w sytuacji trudnych zmian, budowanie poczucia siły i motywacji wewnętrznej zespołu, wsparcie emocjonalne, oswajanie ze zmianą mentalną.
Branża: Farmaceutyczna
Uczestnicy: 50 osób