Warszawa, ul. Kopińska 31/1, 02-327
22 822 25 31
centrum@csjet.pl
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/f.png
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2020/08/floating_image_04.png

FORUM SZKOLENIOWO-INTEGRACYJNE
czyli uczmy się i integrujmy

Jeśli potrzebujesz:

w krótkim czasie przeszkolić dużą grupę osób z umiejętności wymagających treningu,
jeśli chcesz zadbać o spójne, wspólne podejście merytoryczne,
jeśli jednocześnie zależy Ci na tym, aby pracownicy się zintegrowali,

forum szkoleniowo-integracyjne pozwoli osiągnąć wszystkie te efekty.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Forum integracyjno szkoleniowe składa się z III części

Część wspólna: Wydarzenie tego typu zaczynamy na wspólnej sali, aby z całą grupą zbudować wspólne podejście i wspólne rozumienie tematu, aby zainspirować i doenergetyzować oraz zapewnić dobry punkt wyjścia do pracy szkoleniowej na oddzielnych salach w odniesieniu do poszczególnych umiejętności. Czas trwania części wspólnej to ok. 90 minut
Część szkoleniowa: na każdej z sal omawiane i trenowane są inne umiejętności. Uczestnicy, podzieleni na grupy, przechodzą ze swoją grupą przez każdą z sal, mając możliwość skorzystania z każdego treningu. Grupy są maksymalnie wymieszane, aby w czasie ćwiczeń każdy mógł czerpać z doświadczeń i pomysłów osób, z którymi na co dzień nie pracuje. Praca na każdej z sal dotyczącej innego tematu to ok. 90 - 120 minut.
Podsumowanie na wspólnej sali: wspólne podsumowanie jest okazją, aby ocenić, które umiejętności zostały dobrze opanowane, a które wymagają dalszego ćwiczenia oraz co zostało odebrane przez uczestników jako szczególnie ważne. Jest to też moment na sygnał ze strony przełożonych odnośnie ich oczekiwań co do wdrożenia i stosowania trenowanych umiejętności. Podsumowanie to ok. 60 minut.
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/floating_image_03-kopia.png
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Przykład I: „To Wasz okręt”

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/target.png

Główny cel: Poprawa współpracy i komunikacji wśród menedżerów, przełamanie silosów i modelowanie u podwładnych właściwych zachowań kooperacyjnych.

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/analyze.png

Branża: FMCG

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/team.png

Uczestnicy: 60 – 70 osób

Forum szkoleniowo-integracyjne dla menedżerów dedykowane umiejętnościom komunikacji i współpracy. Łącznie 5 forów po 60-70 osób każde.

Na wspólnej sali: Studium przypadku kpt. Abrashoffa i koncepcja 5 dysfunkcji pracy zespołowej jako punkt wyjścia

Na mniejszych salach praca na 4 wymiarach współpracy:

 

Ja & Ty
Ja i nasz zespół
Modele myślowe
My & Wy
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Przykład II: „Nowy model sprzedaży”

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/target1.png

Główny cel:Praktyczne przygotowanie konsultantów sprzedających w Call Center do pracy wg nowego modelu sprzedaży

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/analyze1.png

Branża: Telekomunikacyjna

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/team1.png

Uczestnicy: 90 osób

Forum szkoleniowo-integracyjne dla konsultantów Call Center dedykowane umiejętnościom sprzedaży relacyjnej. Łącznie 3 fora po 90 osób każde.

Na wspólnej sali: Wprowadzenie – Od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży doradczej.

Na mniejszych salach:

Kotwice sprzedażowe
SRK - przekonywanie w 2 minuty
Biznesowe aikido w pracy z zastrzeżeniami
Budowanie relacji w „wersji instant”
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Przykład III: „Nowy model standardów merchandisingowych”

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/target.png

Główny cel: Praktyczne przygotowanie przedstawicieli aptecznych do pracy wg nowego modelu.

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/analyze.png

Branża: Farmaceutyczna

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/team.png

Uczestnicy: 60 osób

Forum szkoleniowo-integracyjne dla przedstawicieli aptecznych dedykowane umiejętnościom sprzedaży wg nowego modelu działania i nowych standardów merchandisingowych.

Na wspólnej sali: Omówienie idei sell in – sell out na bazie analogii zdobywania szczytów oraz zaprezentowanie kluczowych KPIs w nowym modelu pracy.

Na mniejszych salach:

Praca na studiach przypadków - wyznaczanie celów sell in/ sell out dla poszczególnych placówek
Praca z apteką dot. wdrażania nowego standardu merchandisingowego
Sztuka przekonywania wg SRK w pracy sell in z wybranymi produktami
weryfikacja wypracowanych pomysłów w oparciu o ustalone kryteria oceny i zaplanowanie procesu implementacji nowej koncepcji.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Zaprojektujmy wspólnie event rozwojowy dla Twojego zespołu

bt_bb_section_top_section_coverage_image

EVENTY TOP 6

Nasi Klienci najczęściej zamawiają:
Man hiking silhouette in mountains, sunset and ocean over beautiful blue sky. Male hiker walking on top of mountain looking at beauty night landscape.
„SISU Wytrwale i do przodu”
Businessman working on laptop and light bulb on the table with innovative and creativity are keys to success. Concept knowledge leads to ideas and inspiration.
„Nowe umiejętności na nowe czasy”
Portrait of a creative and confident team of architects or designers standing together in the modern office studio
„Mój Zespół, Moja Siła”
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/magic-QU73D92-1280x960.jpg
„Magia Współpracy”