Warszawa, ul. Kopińska 31/1, 02-327
22 822 25 31
centrum@csjet.pl

EFEKT WOW W KONTAKCIE Z KLIENTEM
jak jakością obsługi budować swoją przewagę?

„Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli.”

[Maya Angelou]

Podstawowe zasady zdobywania i utrzymania klientów wydają się proste: szybkość, wygoda, profesjonalizm, dotrzymywanie obietnic… Badanie PwC pokazują, że tylko 49% klientów opisuje swoje doświadczenia zakupowe jako zadowalające. To jednak za mało, aby podzielili się opinią z otoczeniem. Podstawą jest dobry produkt, profesjonalna usługa, przyjazna technologia, ale to czynnik ludzki generuje „efekt wow” w sprzedaży i obsłudze klienta. Co i jak robić, żeby zachwyt był synonimem doświadczenia klienta?

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Dlaczego warto:

01Zbierzesz pomysły na budowanie efektu zaskoczenia w customer experience i user experience

02Świadomie zastosujesz dźwignie decyzyjne w najistotniejszych dla klienta obszarach

03Będziesz lepiej rozumieć potrzeby oraz zachowania klientów i współpracowników

04Sprawisz, żeby klienci jeszcze więcej kupowali i polecali

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/floating_image_03-kopia.png

05Wypracujesz skuteczne sposoby dbania o dobrą energię w kontaktach z klientami

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/floating_image_03-kopia.png
Szkolenie 1 dzień
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Podczas inspirującego warsztatu:

Zajmiemy się identyfikacją momentów prawdy w kontaktach z klientami
Wyciągniemy wnioski z badań dotyczących zdobywania i utrzymania lojalności klientów
Sformułujemy „złote zasady” zarządzania doświadczeniem klienta
Przyjrzymy się nośnym case studies ze świata biznesu, sportu i zarządzania oraz płynącym z nich lekcjom
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Zobacz nasze pozostałe szkolenia

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S1-Poligon-trudnych-sytuacji-z-Klientem-1280x960.jpg
jak radzić sobie w szczególnie wymagających momentach?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S3-Efekt-Wow-w-kontakcie-z-Klientem-1280x960.jpg
jak jakością obsługi budować swoją przewagę?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S4-Prezentacje-Sprzedalowe.png
jak skutecznie robić je bezpośrednio i zdalnie?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S5-Sprzedalowy-Poker.png
trafne decyzje w walce o rynek i wyniki