HomeSprzedaż i obsługa klientaPOLIGON TRUDNYCH SYTUACJI Z KLIENTAMI

POLIGON TRUDNYCH SYTUACJI Z KLIENTAMI
jak radzić sobie w szczególnie wymagających momentach?

„Im trudniej na treningach, tym łatwiej na zawodach.”

[autor nieznany]

Hasło „Partnerstwo w biznesie” dla każdego może znaczyć coś innego i nie zawsze jest stosowane przez obie strony. Trudne sytuacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi są naszą codziennością. Radzenie sobie z zastrzeżeniami, krytyką, zrzucaniem odpowiedzialności, czy nawet manipulacją to wyzwania emocjonalne, wymagające perfekcyjnego opanowania merytoryki.

Podczas szkolenia „Poligon trudnych sytuacji z klientami” inwestujemy:

  • 5% czasu na zgromadzenie wyzwań, teorii i przygotowanie rozwiązań
  • 95% czasu na rozbudowane i stopniowo zwiększające trudność treningi
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Dlaczego warto:

01Pracownicy są bardziej zmotywowani do realizacji celów biznesowych

02Odważniej proponują klientom rozwiązania, produkty, usługi

03Z większym spokojem i opanowaniem rozwiązują problemy zgłaszane przez klientów

04Są otwarci na potrzeby i oczekiwania Klientów

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/floating_image_03-kopia.png

05Działają szybciej i skuteczniej, kładąc nacisk na poradzenie sobie z trudną sytuacją oraz zadbanie o emocje i merytorykę w rozmowie

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/floating_image_03-kopia.png

06Znajdą sposoby na poradzenie sobie z trudnymi sytuacjami

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/floating_image_03-kopia.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

W praktyce po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

uświadomić klientom partnerskie podejście do trudnych sytuacji
w 90 sekund poradzić sobie z dowolnym zastrzeżeniem
w 120 sekund przekonać do proponowanego rozwiązania
w 180 sekund powrócić na tory współpracy przy niezadowolonym kliencie
stosować profilaktyczne działania zmniejszające liczbę trudnych sytuacji
koncentrować się na rozwiązaniach, a nie na problemach
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Zobacz nasze pozostałe szkolenia

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S1-Poligon-trudnych-sytuacji-z-Klientem-1280x960.jpg
jak radzić sobie w szczególnie wymagających momentach?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S3-Efekt-Wow-w-kontakcie-z-Klientem-1280x960.jpg
jak jakością obsługi budować swoją przewagę?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S4-Prezentacje-Sprzedalowe.png
jak skutecznie robić je bezpośrednio i zdalnie?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S5-Sprzedalowy-Poker.png
trafne decyzje w walce o rynek i wyniki