Warszawa, ul. Kopińska 31/1, 02-327
22 822 25 31
centrum@csjet.pl

PREZENTACJE SPRZEDAŻOWE
jak skutecznie prezentować bezpośrednio i zdalnie?

„Nie znoszę, kiedy ktoś mi pokazuje slajdy zamiast myśleć. Ludzie usiłowali mierzyć się z problemami tworząc prezentacje”

[S. Jobs]

Prezentacje sprzedażowe były, są i będą naszą codziennością. Do dyspozycji mamy zaledwie kilka lub kilkanaście minut, w czasie których idea, pomysł czy rozwiązanie musi „przemieścić się” z naszej głowy do głów i serc odbiorców. Sporym wyzwaniem jest opanowanie swoich emocji i zarządzenie emocjami odbiorców.

Doradcy zastanawiają się jak przyciągnąć i utrzymać uwagę osób codziennie „bombardowanych” setkami informacji, jak wzbudzić i utrzymać zainteresowanie klienta. Kolejnym wyzwaniem jest takie zbudowanie przekazu, aby równolegle wpływać na emocje i na racjonalny odbiór treści prezentacji. Najważniejszym wyzwaniem jest zrealizowanie założonych efektów prezentacji i skłonienie klienta do działania.

Warsztat „Prezentacje sprzedażowe” składa się z przydatnych inspiracji, konkretnych narzędzi i pracy na wyzwaniach handlowców.

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Dlaczego warto:

01Handlowcom będzie łatwiej przygotować lekkie, intrygujące i sprzedażowe prezentacje sprzedażowe

02Stworzyć prezentację skoncentrowaną na efektach sprzedażowych i założeniach wizerunkowych

03Skupić i utrzymać uwagę klienta na omawianym rozwiązaniu

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2020/08/floating_image_14.png
Szkolenie dostępne w intensywnej wersji 2-dniowej lub warsztatowej wersji 3-dniowej
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

W praktyce po szkoleniu uczestnicy potrafią:

zadbać o realizację założonych efektów prezentacji
przyciągać i utrzymywać uwagę
wzbudzać i utrzymywać zainteresowanie klienta łącząc przekaz emocjonalny z przekazem merytorycznym
prezentować złożone rozwiązania w klarowny i precyzyjny sposób
zwiększać „share of voice” przekazu i skłaniać klienta do konkretnych działań po prezentacji
budować i utrzymywać wyróżniający się osobisty brand oraz wzmacniać brand marki, firmy
radzić sobie z trudnymi momentami
stosować triki w pracy z prezentacją, sprzętem, aplikacjami prezentera online
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Zobacz nasze pozostałe szkolenia

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S1-Poligon-trudnych-sytuacji-z-Klientem-1280x960.jpg
jak radzić sobie w szczególnie wymagających momentach?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S3-Efekt-Wow-w-kontakcie-z-Klientem-1280x960.jpg
jak jakością obsługi budować swoją przewagę?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S4-Prezentacje-Sprzedalowe.png
jak skutecznie robić je bezpośrednio i zdalnie?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S5-Sprzedalowy-Poker.png
trafne decyzje w walce o rynek i wyniki