We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Jeśli potrzebujesz:
forum szkoleniowo-integracyjne pozwoli osiągnąć wszystkie te efekty.
Główny cel: Poprawa współpracy i komunikacji wśród menedżerów, przełamanie silosów i modelowanie u podwładnych właściwych zachowań kooperacyjnych.
Branża: FMCG
Uczestnicy: 60 – 70 osób
Forum szkoleniowo-integracyjne dla menedżerów dedykowane umiejętnościom komunikacji i współpracy. Łącznie 5 forów po 60-70 osób każde.
Na wspólnej sali: Studium przypadku kpt. Abrashoffa i koncepcja 5 dysfunkcji pracy zespołowej jako punkt wyjścia.
Na mniejszych salach praca na 4 wymiarach współpracy:
Główny cel:Praktyczne przygotowanie konsultantów sprzedających w Call Center do pracy wg nowego modelu sprzedaży
Branża: Telekomunikacyjna
Uczestnicy: 90 osób
Forum szkoleniowo-integracyjne dla konsultantów Call Center dedykowane umiejętnościom sprzedaży relacyjnej. Łącznie 3 fora po 90 osób każde.
Na wspólnej sali: Wprowadzenie – Od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży doradczej.
Na mniejszych salach:
Główny cel: Praktyczne przygotowanie przedstawicieli aptecznych do pracy wg nowego modelu.
Branża: Farmaceutyczna
Uczestnicy: 60 osób
Forum szkoleniowo-integracyjne dla przedstawicieli aptecznych dedykowane umiejętnościom sprzedaży wg nowego modelu działania i nowych standardów merchandisingowych.
Na wspólnej sali: Omówienie idei sell in – sell out na bazie analogii zdobywania szczytów oraz zaprezentowanie kluczowych KPIs w nowym modelu pracy.
Na mniejszych salach: