Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

 

HomeEventyCompany Day – Magia Współpracy

Company Day
Magia Współpracy

W trudnych momentach i niepewnych czasach wszyscy potrzebujemy jasnych drogowskazów. Takimi drogowskazami przede wszystkim powinny być wspólne wartości. Potrzebujemy też dodatkowych „źródeł zasilania” dla naszej odporności psychicznej, determinacji i motywacji.  Kluczowym źródłem mocy w zdrowych i skutecznych organizacjach jest współpraca i możliwość oparcia się na innych  osobach – zarówno z własnego zespołu, jak i  sąsiednich komórek.

Spotkanie „COMPANY DAY – Magia Współpracy” ma za zadanie wpłynąć na codzienną współpracę, pokazać, udowodnić uczestnikom, że coś niesamowitego dzieje się, gdy współpraca odbywa się tak, jak powinna. Rzeczy się zmieniają, kiedy wszyscy w zespole są jednakowo zaangażowani we wspólny cel. Szybciej pracujemy, łatwiej znajdujemy błędy i je naprawiamy i lepiej wprowadzamy innowacje.

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

W czasie tego wydarzenia uczestnicy otrzymują:

01Szersze spojrzenia na działania innych zespołów w kontekście realizacji celów

02Inspiracje dotyczące znaczenia wartości firmowych w realizacji celów

03Możliwość przeniesienia wartości firmowych na swoje codzienne działania

04Okazję do przetrenowania konkretnych zachowań

05Przestrzeń na zbudowanie i zakontraktowanie niezbędnych zasad współpracy

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Company Day składa się z trzech etapów:

Wspólny start o inspiracyjno-motywacyjnym charakterze, mający na celu zmotywowanie uczestników, osadzenie w wartościach firmowych i ustalenie efektów Company Day. Czas trwania 60 minut.

Rotacyjne sesje pozwalają uczestnikom omówić, wypracować i zastosować nowe sposoby działania, zasady, czy techniki w konkretnych obszarach lub procesach. Uczestnicy przekonują się, że warto zmieniać swoje nawyki na te, oparte na kooperacji, działające skuteczniej i zapewniające zdecydowanie lepszy klimat pracy. Podczas rotacyjnych sesji poruszamy aspekty współpracy:

współpraca pozioma 1:1 (współpracownicy z zespołu i spoza) i sposoby przeciwdziałania dysfunkcjom pracy zespołowej
współpraca pionowa 1:1 (pracownicy-szefowie) w oparciu o potrzeby obu stron
współpraca pomiędzy zespołami, ponad silosami, rywalizacją i animozjami
współpraca globalna (całość firmy) w oparciu o kluczowe wartości, priorytety i odpowiedzialność.

Resume jest zaproszeniem do wspólnej  oceny, na ile w firmie udaje się spełnić wymogi prawdziwej współpracy na poszczególnych płaszczyznach, z czego możemy być dumni a co powinniśmy usprawnić i zmienić w pierwszej kolejności.  Jest to moment kluczowej refleksji, action planu i wzięcia odpowiedzialności za jego wdrożenie.

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image