Jeśli potrzebujesz:
forum szkoleniowo-integracyjne pozwoli osiągnąć wszystkie te efekty.
Główny cel: Poprawa współpracy i komunikacji wśród menedżerów, przełamanie silosów i modelowanie u podwładnych właściwych zachowań kooperacyjnych.
Branża: FMCG
Uczestnicy: 60 – 70 osób
Forum szkoleniowo-integracyjne dla menedżerów dedykowane umiejętnościom komunikacji i współpracy. Łącznie 5 forów po 60-70 osób każde.
Na wspólnej sali: Studium przypadku kpt. Abrashoffa i koncepcja 5 dysfunkcji pracy zespołowej jako punkt wyjścia.
Na mniejszych salach praca na 4 wymiarach współpracy:
Główny cel:Praktyczne przygotowanie konsultantów sprzedających w Call Center do pracy wg nowego modelu sprzedaży
Branża: Telekomunikacyjna
Uczestnicy: 90 osób
Forum szkoleniowo-integracyjne dla konsultantów Call Center dedykowane umiejętnościom sprzedaży relacyjnej. Łącznie 3 fora po 90 osób każde.
Na wspólnej sali: Wprowadzenie – Od sprzedaży transakcyjnej do sprzedaży doradczej.
Na mniejszych salach:
Główny cel: Praktyczne przygotowanie przedstawicieli aptecznych do pracy wg nowego modelu.
Branża: Farmaceutyczna
Uczestnicy: 60 osób
Forum szkoleniowo-integracyjne dla przedstawicieli aptecznych dedykowane umiejętnościom sprzedaży wg nowego modelu działania i nowych standardów merchandisingowych.
Na wspólnej sali: Omówienie idei sell in – sell out na bazie analogii zdobywania szczytów oraz zaprezentowanie kluczowych KPIs w nowym modelu pracy.
Na mniejszych salach: