Jeśli szukasz energetycznej formuły łączącej pracę nad gorącymi wyzwaniami biznesowymi z integracją, zabawą i rozwojem zespołu, zorganizuj z nami maraton kreatywnej pracy nad wyzwaniami w formule Hackathonu.
W czasie prowadzonych przez nas hackathonów, w bardzo energetycznej atmosferze pracujemy w podzespołach nad wybranymi przez firmę biznesowymi wyzwaniami. Może to być kreatywny maraton pracy nad innowacjami, nad sposobami wdrażania nowej strategii, nad launchem nowego produktu, nowym pomysłem na rozwiązania operacyjne.
Kluczowa jest tu zasada „Fedex Day” czyli dostarczenia konkretu w ciągu 24 godzin. Każde takie wydarzenie kończy się wypracowaniem konkretnego, szczegółowego rozwiązania.
Główny cel: wypracowanie prototypów nowych usług oraz zaplanowanie ścieżki ich testowania i wdrożenia.
Branża: Medialna
Uczestnicy: 30 osób
Hackathon dla crossfunkcjonalnego zespołu innowacji firmowych:
Główny cel: wypracowanie innowacyjnych strategii działania dla poszczególnych regionów
Branża: FMCG
Uczestnicy: 120 osób
Maraton kreatywny dla całego działu sprzedaży, marketingu i trade marketingu:
Główny cel: zaprojektowanie innowacyjnego, zupełnie nowego sposobu wdrażania pracowników w salonach sprzedaży
Branża: Telekomunikacyjna
Uczestnicy: 30 osób
Hackathon dla interdyscyplinarnego zespołu HR, sprzedaży i wsparcia: