„W dwa miesiące możesz zdobyć więcej przyjaciół, interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat, usiłując zainteresować sobą innych.”
[Dale Carnegie]
Zdrowe relacje w biznesie nie ograniczają się tylko do zaufania w kwestiach jakości, kompetencji, terminowości itd. To także wyjście naprzeciw zwykłym potrzebom klienta jako człowieka. Jednak żaden z handlowców nie powinien zapominać o tym, że mówimy o relacjach biznesowych, a nie koleżeńskich. A to wiąże się z budowaniem właściwej atmosfery partnerskiej współpracy i pełną dbałością o efekty biznesowe. I tu czasem zaczynają się schody… Szkolenie „OD HANDLOWCA DO DORADCY” nie tylko pokazuje, na co postawić, by przejść od sprzedaży transakcyjnej do doradczej, ale pomaga też uniknąć klasycznych błędów i pułapek. Skupia się przede wszystkim na trzech kluczowych rolach przedstawiciela handlowego, niezbędnych do osiągnięcia celów w długofalowej sprzedaży relacyjnej.