HomeSprzedaż i obsługa klientaOD HANDLOWCA DO DORADCY

OD HANDLOWCA DO DORADCY
filary sprzedaży relacyjnej

„W dwa miesiące możesz zdobyć więcej przyjaciół, interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat, usiłując zainteresować sobą innych.”

[Dale Carnegie]

Zdrowe relacje w biznesie nie ograniczają się tylko do zaufania w kwestiach jakości, kompetencji, terminowości itd. To także wyjście naprzeciw zwykłym potrzebom klienta jako człowieka. Jednak żaden z handlowców nie powinien zapominać o tym, że mówimy o relacjach biznesowych, a nie koleżeńskich. A to wiąże się z budowaniem właściwej atmosfery partnerskiej współpracy i pełną dbałością o efekty biznesowe. I tu czasem zaczynają się schody… Szkolenie „OD HANDLOWCA DO DORADCY” nie tylko pokazuje, na co postawić, by przejść od sprzedaży transakcyjnej do doradczej, ale pomaga też uniknąć klasycznych błędów i pułapek. Skupia się przede wszystkim na trzech kluczowych rolach przedstawiciela handlowego, niezbędnych do osiągnięcia celów w długofalowej sprzedaży relacyjnej.

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Dlaczego warto:

01Warsztat skłania handlowców do świeżego spojrzenia na proces długofalowej sprzedaży doradczej

02Zwraca uwagę, na co postawić a na co uważać w pracy relacyjnej z klientami

03Jest świetną okazją do analizy własnej marki osobistej sprzedawcy

04Podpowiada, co zmodyfikować w swoim stylu pracy, aby zwiększyć skuteczność sprzedażową w każdej z trzech kluczowych ról

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/floating_image_03-kopia.png
 Szkolenie 2-dniowe
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Zawartość szkolenia - trzy role doradcy:

ROLA ANALITYKA:
Analiza własnego stylu sprzedaży oraz osobistych metaprogramów rzutujących na komunikację, sposób pracy i skuteczność negocjacyjną
Cykliczna rewizja procesu własnej sprzedaży pod kątem pułapek sprzedaży relacyjnej
Wnikliwe spojrzenie na zachowania klientów - od mapy empatii do nowych kotwic sprzedażowych
Analiza ukrytych sygnałów rynkowych i zachowań konkurencji
ROLA HUNTERA:
Diagnoza szans i blokad w namierzeniu i pozyskiwaniu nowych klientów - analiza zdarzeń krytycznych, okazje do cross- i upsellingu
Disruption - kreatywność na użytek poszukiwania nowych leadów
Poszukiwanie nowych dróg, nowe mechanizmy - czego w świecie offline uczy nas sprzedaż internetowa?
Sesja wymiany best practice
ROLA FARMERA:
Spojrzenie na faktyczny poziom lojalności klientów
Bieżąca dbałość o wysoki poziom satysfakcji klienta i extraordinary customer experience
Czujność na zjawiska związane z długofalową pracą z danym klientem - od syndromu sztokholmskiego do syndromu "starego dobrego małżeństwa"
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Zobacz nasze pozostałe szkolenia

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S1-Poligon-trudnych-sytuacji-z-Klientem-1280x960.jpg
jak radzić sobie w szczególnie wymagających momentach?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S3-Efekt-Wow-w-kontakcie-z-Klientem-1280x960.jpg
jak jakością obsługi budować swoją przewagę?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S4-Prezentacje-Sprzedalowe.png
jak skutecznie robić je bezpośrednio i zdalnie?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/S5-Sprzedalowy-Poker.png
trafne decyzje w walce o rynek i wyniki