„Nie znoszę, kiedy ktoś mi pokazuje slajdy zamiast myśleć. Ludzie usiłowali mierzyć się z problemami tworząc prezentacje.”
[S. Jobs]
Prezentacje sprzedażowe były, są i będą naszą codziennością. Do dyspozycji mamy zaledwie kilka lub kilkanaście minut, w czasie których idea, pomysł czy rozwiązanie musi „przemieścić się” z naszej głowy do głów i serc odbiorców. Sporym wyzwaniem jest opanowanie swoich emocji i zarządzenie emocjami odbiorców.
Doradcy zastanawiają się jak przyciągnąć i utrzymać uwagę osób codziennie „bombardowanych” setkami informacji, jak wzbudzić i utrzymać zainteresowanie klienta. Kolejnym wyzwaniem jest takie zbudowanie przekazu, aby równolegle wpływać na emocje i na racjonalny odbiór treści prezentacji. Najważniejszym wyzwaniem jest zrealizowanie założonych efektów prezentacji i skłonienie klienta do działania.
Warsztat „Prezentacje sprzedażowe” składa się z przydatnych inspiracji, konkretnych narzędzi i pracy na wyzwaniach handlowców.