Trener i doradca. Wcześniej twórca i szef sieci sprzedaży i wieloletni menadżer w takich firmach jak Kompania Piwowarska, IBS Polska, Sodexo Benefit. Absolwent UAM i podyplomowych studiów MBA (Nottingham Trent University).
Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w projektach doradczych i szkoleniowych. Pracuje z menadżerami różnych szczebli oraz pracownikami głównie z działów produkcyjnych i sprzedażowych, a także obsługi klienta. Ma też na swoim koncie projekty reorganizacyjne, restrukturyzacyjne i fuzje firm. Zrealizował ponad 2100 dni szkoleniowych dla ok. 5000 uczestników oraz uczestniczył w kilkudziesięciu projektach doradczych.
Uczestnicy szkoleń cenią Marka za umiejętność przełożenia swoich doświadczeń biznesowych na praktykę w ich firmie. Każdy projekt obfituje w dziesiątki przykładów biznesowych pozwalających znaleźć punkt odniesienia dla omawianego tematu. Szczególną wagę przywiązuje do praktycznego zastosowania omawianych treści.