KOMPAS DOCENIANIA
5 języków doceniania,
które dają dobrą energię
i umacniają zaangażowanie

„Ludzie zapomną, co powiedziałeś, zapomną, co zrobiłeś, ale ludzie nigdy nie zapomną, jak się dzięki tobie poczuli.”

[Maya Angelou]

Docenianie to nie tylko miły gest, to jeden z ważniejszych elementów budowania zaangażowania i lojalności pracowników. Gdy ludzie czują się docenieni, są bardziej zmotywowani, kreatywni i skłonni do współpracy. Kluczem jest zrozumienie, jak wyrażać uznanie w sposób autentyczny i znaczący dla danego pracownika.

Nie każdy chce takiego samego rodzaju doceniania. Niektórzy mogą nawet nie lubić pewnych rodzajów pochwał. Podejście pięciu języków doceniania pomaga liderom dopasować sposób doceniania do preferencji i potrzeb danego pracownika.

Jak efektywnie wyrażać uznanie i doceniać swoich pracowników, aby zbudować silny, zmotywowany i zgrany zespół. Sięgnijmy po klucz do zrozumienia indywidualnych oczekiwań Twoich pracowników i stworzenia kultury doceniania w Twojej organizacji.

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Dlaczego warto:

01Nauczysz się rozpoznawać pięć języków doceniania i identyfikować preferencje swoich pracowników.

 

02Dostosujesz swoje metody doceniania do indywidualnych potrzeb i oczekiwań członków zespołu.

03Umocnisz kulturę doceniania w zespole i wzmocnisz więzi wewnątrz zespołu oraz między zespołami.

04O wiele skuteczniej wykorzystasz docenianie jako narzędzie do motywowania i angażowania pracowników.

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/05/floating_image_03-kopia.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Kluczowe elementy szkolenia:

Dlaczego docenianie jest ważne dla motywacji i zaangażowania pracowników? Jakich podpowiedzi dostarcza nam neuronauka?
Jakie 5 języków doceniania warto brać pod uwagę i jak je rozpoznać?
Jak w praktyce, w sposób naturalny i autentyczny, korzystać z poszczególnych języków doceniania?
Czym jest blind spot i jak uniknąć trzech nieoczywistych pułapek procesu doceniana?
Jakie techniki komunikacyjne wspomagają podejście 5 języków doceniania i jak je stosować w praktyce?
Jak zadbać o demokratyzację doceniania? Jak uruchomić wzajemne docenianie się pracowników wewnątrz zespołu i z innymi zespołami?
Jak w naturalny sposób doceniać własnego przełożonego i modelować docenianie na każdym poziomie?
Co w sytuacji, gdy trudno nam znaleźć powód, by docenić drugą osobę?
Jak w docenianiu przezwyciężyć dyskomfort emocjonalny i poczucie nieautentyczności?
bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Zobacz nasze pozostałe szkolenia

https://csjet.pl/wp-content/uploads/2025/03/Kompas-1.jpg
5 języków doceniania, które dają dobrą energię i umacniają zaangażowanie.
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2025/03/Above-1.jpg
Jak utrzymać kurs na współpracę, otwartość i odpowiedzialność?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2025/03/Bezpieczni-na-pokladzie-1280x960.jpg
Jak wzmacniać bezpieczeństwo psychologiczne w naszym zespole?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2025/04/Pozytywnie-Ocean-Mozliwosci-1280x960.jpg
Jak odkryć i rozwinąć pełen potencjał załogi?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2025/03/Kotwica-czy-kompas-1-cut-1280x960.jpg
Jak żeglować w kierunku Growth Mindset?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/Men2.jpg
Jak przewodzić zespołowi w szczególnie trudnych momentach?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/Men1-1.jpg
Jak wydobywać z ludzi to, co najlepsze i budować autentyczną motywację wewnętrzną?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/Latarnia-2-1-1280x960.jpg
Jak zarządzać w hybrydowej rzeczywistości?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/Men1.jpg
Jak działać jako lider w czasach VUCA i New Normal?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/06/Men3.jpg
Jak zadbać, rozwijać i utrzymać Talenty w zespole?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2022/01/lifeguard5-1280x960.jpg
czyli jak ustrzec zespoły przed wypaleniem i wzmocnić ich zaangażowanie?
https://csjet.pl/wp-content/uploads/2021/07/GPC-do-kafla-1-1-1280x960.jpg
trzy role skutecznego menedżera